torsdag 10 februari 2011

Ella somna om vid 6 tiden och sov till 9.. så egentligen var inte hennes nattsömn klar kl 5.. men hon var ju så pigg o blev gnällig/hungrig..

Isac lyckades jag också få att sova lite till.. Så jag passade också på att få ngn timme till i soffan..

Nu rejsar Ella runt i gåstolen.. Sån frihet hon har .. Hon bara skrattar o leker.. =)

Idag blir det inte många knop gjorda.. Jag har massor av ider på hur jag vill göra om här hemma.. och snart skall dom strida i kraft.. =) Men först måste jag få Jocke en sväng till Ikea.. haha!! Lättare sagt än gjort..

Men nu blir det bara vila idag och imorn... så Isac blir helt frisk.. Sen får vi se vad som sker..

Nu måste jag springa o hämta Ella.. hon lever rövare i sovrummet =) Härligt!!

ÅTERKOMMER..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar,bara kul! =)